Бізде Қазақстанда "тәрбиешілер күні" атты жеке мереке жоқ, бірақ біз, басқа педагогтар сияқты, оны барлығымен бірге атап өтеміз. "Мұғалімдер күні" - барлық мұғалімдердің мерекесі. Ұлы орыс жазушысы М. Горький былай деп жазды: "балаларды сүю – бұл тауық. Бірақ оларды тәрбиелей білу-талантты және өмірді кеңінен білуді талап ететін ұлы мемлекеттік іс". Шынында да, бұл салада өз ісінің нағыз энтузиастары жұмыс істейді. Мереке қарсаңында біз осы қиын мамандықтың тәрбиешісі – Гайдукова Ольга Николевна туралы айтуды шештік.
Жас қыз Ольга Николаевна біздің "шаңыраққа" (сол кезде "Теремок") тәрбиешінің көмекшісі болып келді. 10 жыл жұмыс істегеннен кейін ол балаларға күтім жасаудан гөрі көп нәрсе бере аламын деп шешті. Сырттай педколледжді, содан кейін институтты бітіріп, тәрбиеші болып жұмыс істей бастады. Енді ол күнделікті сәбилерді "бақылап" қана қоймай, олардың әртүрлі бірлескен әрекеттерін ұйымдастырады: сабақтар, ойындар, серуендер, ойын-сауық.
Балаларға Ольга Николаевнамен бірге бақшада өткізген әр күн ұнайды. Олар тіпті үйге құлықсыз барады, ал демалыс күндері олар дүйсенбіде сүйікті тәрбиешісімен қайта кездесуді асыға күтеді.
18 жылдан бері ол сүйікті ісімен айналысады. Тәжірибесіне қарамастан, ол жүйелі түрде өзін-өзі тәрбиелеумен айналысады, облыстық мұғалімдерді жетілдіру институтында біліктілікті арттыру курстарынан өтеді. Бір сөзбен айтқанда, уақытпен бірге жүреді. Оның басты еңбегі-әр балада ол жеке тұлғаны көреді, бірде-бір тәрбиеленуші шетте қалмайды. Мұндай жағдайда балалар тыныш және ыңғайлы.
Мұғалім ән айтады, билейді, сурет салады, балалармен бірге түрлі байқаулар мен мерекелерге қатысады. Ия, әрине, балаға бір нәрсені үйрету, кез-келген дағдыларды дамыту үшін мұғалім көптеген эмоционалды күш жұмсайды, бірақ оның орнына көптеген жағымды эмоциялар алады.
Ал Ольга Николаевна өзінің кішкентай тәрбиеленушілерін қалай жақсы көретінін және бағалайтынын біле ме?! Үйде, әсіресе демалыс және мереке күндері балалар ойынға басқа отбасы мүшелерін тарта отырып, "балабақша" ойнайды. Біреуге міндетті түрде тәрбиешінің рөлі ұсынылады-Ольга Николаевна.
Мұндай мұғалімге қызыңызға немесе ұлыңызға сенім артуға және сенуге болады, өйткені сіз оған кез-келген уақытта көмек немесе қолдау көрсетілетінін білесіз, бұл балаларда достық өзара көмек, жақсылық, мінез-құлық мәдениетін қалыптастырудың басты үлгісі.
Мектеп мұғалімдері Ольга Николаевнаның жұмысының нәтижелері туралы оң пікір айтады. Оның бұрынғы тәрбиеленушілері жақсы білім көрсетіп, мектептің барлық іс-шараларына белсенді қатысады.
Тәрбиешінің жұмысы күрделі және көп қырлы мамандық, сонымен қатар бұл балалар мен ата-аналар үшін үлкен жауапкершілік, бұл адамнан кәсіби дағдылар мен дағдыларды, белгілі бір жеке қасиеттерді талап ететін күрделі педагогикалық процесс, және әркім одан өзін таба алмайды.