"Ақмола облысы білім басқармасынының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының "Шаңырық" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Шаңырақ" города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу жылындағы мектепке дейінгі ұйымның өзін-өзі бағалауы

 

Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалау құрылымы,

мектепке дейінгі білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын.

Бұйрық https://cloud.mail.ru/public/jh4K/4d1TQHM9p

хаттамалар https://cloud.mail.ru/public/HFb4/Ztcts78ay

Өзін-өзі бағалау бөлімдері

Өзін-өзі бағалау мазмұны

Өзін-өзі бағалау материалдары, көзі

1

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

 

Білім беру ұйымының атауыАқмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының  «Шаңырақ» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық қәсіпорының

орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы)

Ақмола облысы Жарқайың ауданы Державинск қаласы Захаров көшесі 83 үй

Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт)

Телефон 8-716-48 9-19-53

Электрондық пошта detskiysad.shanyrak@mail.ru

Сайт http://ds0003.zharkain.aqmoedu.kz/

Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының аты-жөні және лауазымға тағайындау туралы бұйрық деректері)

Кумарова Салтанат Саменовна, білімі жоғары педагогикалық, жұмыс өтілі

Телефон 7-87009749978

Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары.

Заңды тұлғаны тіркеу/ қайта тіркеу туралы 18.01.2021 ж. анықтама

Басшы лауазымына тағайындау туралы заңды тұлға өкілінің 01.02.2018 ж. № 19 бұйрығы

Білім беру ұйымының жарғысы 05.01.2021 Ж. № А-1/3

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту саласындағы қызметті бастау немесе тоқтату туралы 11.08.2015 ж. № kz80rvk00003800 хабарлама

Қызмет құқығына мемлекеттік лицензия 02.07.2009 ж. № 0066427

15.12.2009 ж. № 31 санитарлық-эпидемиологиялық қорытынды

Заңды тұлғаны тіркеу / қайта тіркеу туралы анықтама https://cloud.mail.ru/public/8Kyt/4zTQDWRkU 

 

Басшы лауазымына тағайындау туралы заңды тұлға өкілінің бұйрығы https://cloud.mail.ru/public/cpdR/MQqiMJCrd

Білім беру ұйымының жарғысы https://cloud.mail.ru/public/F5ji/7xSfespia

 

Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту саласындағы қызметтің басталуы немесе тоқтатылуы туралы хабарлама https://cloud.mail.ru/public/PPHz/Ubqb76GZg

 

Қызмет құқығына мемлекеттік лицензия https://cloud.mail.ru/public/YuYS/CaY4CoRRT

Санитарлық-эпидемиологиялық қорытынды

 https://cloud.mail.ru/public/yMyX/8P9QZ36G9

2

Кадрлық әлеуетті талдау

 

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау.

Тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, оның ішінде базалық білімі жоқ педагогтер туралы мәліметтер.

Барлығы мұғалімдер – 18:

Меңгеруші-1 (1 ставка);

Әдіскер-1 (1 ставка);

Педагог – психолог-1 (1 ставка);

Музыкалық жетекші-1 (1,5 ставка);

Спорт нұсқаушысы-1 (0,75 ставка);

Қазақ тілі оқытушысы - 1 (0,75 ставка);

Тәрбиешілер-12 (1,125 ставка бойынша).

Олардың ішінде:

 

Жоғары

Аяқталмаған жоғары

Орташа

 арнайы

Орташа

саны

%

 саны

%

саны

%

саны

%

15

83,3

0

0

3

16,6

-

-

 

 

Мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларының аттестаттаудан өткендігі туралы мәліметтер үш жылда бір рет-меңгерушінің санаты жоқ, аттестаттаудан өтпеген;

 

Педагогтердің біліктілік санатының деңгейін арттыру/растау туралы мәліметтер кемінде бес жылда бір рет;

Біліктілік санаттары

Жоғары

I

біліктілік санаты

II біліктілік санаты

Санат жоқ

саны

%

 саны

%

саны

%

саны

%

1

5,5

2

11,1

3

16,6

5

27,7

 

 

Жаңа формат бойынша біліктілік санаттары

                                                                                           

Педагог-шебер

Педагог-зерттеуші

Педагог-сарапшы

Педагог-модератор

Педагог

саны

%

 саны

%

саны

%

саны

%

саны

%

0

0

0

0

3

16,6

4

22,2

0

0

 

  1. 2019 ж. - 2 педагог 1 санат беру, 1 екіншісін растау, 1 екіншісін беру
  2.  2020 ж-1 санатты растау, 1 жоғары санатты беру
  3.  2021 ж-1 сарапшы
  4.  2022 ж-1 сарапшы
  5.  2023 ж. – 4 педагог-модератор, 1 сарапшы

Кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы мәліметтер.

2021 жылы 7 педагог курстық дайындықтан өтті

2022 жылы курстық дайындықтан өтті-1 педагог

2023 жылы 12 педагог курстық дайындықтан өтті

Курстар қажет-1 мұғалім

Жұмыс өтілі

 

До 2-х жыл

2-10 жыл

11-20 жыл

21-25 жыл

26 жас және одан жоғары

саны

%

 саны

%

саны

%

саны

%

саны

%

0

0

5

27,7

6

33,3

1

5,5

6

33,3

 

Педагог кадрлармен жасақталғандығы туралы мәліметтер, әдістемелік ұсынымдарға 2-қосымшаға сәйкес басшының қолымен және мөрімен расталған кесте қоса беріледі, https://cloud.mail.ru/public/jzTV/J7c2GyVQU

оның ішінде:

- бағаланатын кезеңдегі педагогтердің штат кестесі.

Қыркүйек

https://cloud.mail.ru/public/Kaf1/kWVrUxi97 Қаңтар

https://cloud.mail.ru/public/12Bp/CDtjTB64c

 

Бағаланатын кезеңде тиісті бейін бойынша басшылар мен педагогтердің біліктілігін арттыру жөніндегі мәліметтер.

Курстық дайындық https://cloud.mail.ru/public/eh1Z/mQzdLRwX9

 

Дипломдар сілтеме https://cloud.mail.ru/public/Pt1G/Lwq4hA3Sw

 

 

3

Тәрбиеленушілер контингенті

 

 

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау. Қазақстан Республикасы Ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 31 Тамызда № 29329 болып тіркелді.

1-тарауға, 4-тармаққа сәйкес келеді

      - 1-3-тен 10 және одан да көп топқа дейінгі әртүрлі жас топтарының болуы;

      5 күндік жұмыс аптасымен 10,5, -балалардың бір сағаттық болуымен;

  

1-тарауға сәйкестік, 7-тармақ. Бір жас принципі бойынша жас топтарының толықтығы:

      1) ерте жастағы топ – (1 жастағы балалар) - 10 баладан аспайды;

      2) кіші топ (2 жастағы балалар) - 20 баладан артық емес;

      3) орта топ (3 жастағы балалар) - 25 баладан аспайды;

      4) ересек топ (4 жастағы балалар) - 25 баладан аспайды;

      5) мектепалды топ (5 жастағы балалар)-25 баладан аспайды.

Жыл ішінде келушілер саны-90 %

 

Жасына байланысты, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілер контингенті туралы мәліметтер;

 

Жас топтарының толықтығы туралы, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды ескере отырып мәліметтер;

 

Балабақшада 6 топ жұмыс істейді, оның ішінде:

  • «Жұлдыздар» жас тобы-16 бала
  • «Балапан» кіші тобы-21 бала
  • Қазақпен кіші топ «Күлішақ» тәрбие және оқыту тілі-17 бала            
  • «Гномдар» орта тобы-25 бала          
  • «Почемучки» ересек тобы-23 бала
  • «Ақ тиін» мектепалды тобы-22 бала 

 Топтағы балалар саны: - 124 бала

Әр түрлі жас топтарының болуы туралы мәліметтер;  Жоқ

Тәрбиеленушілер контингентінің қозғалысы туралы мәліметтер;

2023-2024 оқу жылының басында 117 бала, жыл ішінде 7 бала келіп, 7 бала болды; 31.05.2023 жылға 124 тәрбиеленуші

Білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру туралы мәліметтер.

Тәрбие және оқыту мерзіміне қойылатын талаптар:

- балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау;

- 1-сыныпқа тәрбиеленушіні қабылдағанға дейін ІАҚ үлгілік оқу бағдарламасын игеру мерзімдерін сақтау.

1-тарауға, 5-тармаққа сәйкес келеді. Мектепке дейінгі ұйымдардың түрлері:

      бөбекжай-балабақша-бір жастан бастап 1 сыныпқа қабылданғанға дейінгі балалар үшін бөбекжай және мектепке дейінгі жастағы топтардың болуын көздейді;

Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру мерзімі-5 жыл, бір жас тобында-1 жыл.

 

Бағаланатын кезеңдегі тәрбиеленушілер контингентінің тізімі. Әдістемелік ұсынымдарға 3-қосымшаға сәйкес басшының қолымен және мөрімен расталған кесте қоса беріледі. https://cloud.mail.ru/public/r8FE/1NYpqrZiR

 

4

Оқу-әдістемелік жұмыс

 

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

- жұмыс оқу жоспарлары мен ұйымдасқан қызметтің мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкестігі;

«Шаңырақ» бөбекжай-бақшасы» МКҚК сәйкес тәрбие-білім беру процесін жүзеге асырады:

«Мектепке дейінгі ұйымдар мен балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талапт» санитариялық қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V2100023469

Білім берудің барлық деңгейлеріндегі мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V1800017669

Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1200008275

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1600014235/history

Тиісті типтер мен түрлердегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары https://adilet.zan.kz/rus/docs/V1800017657

 

Оқу жұмыс жоспары Мемлекеттік жалпыға міндетті стандартқа, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес әзірленді және балаларды тәрбиелеу мен оқытуға кешенді көзқарасты көрсетеді, балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес интеграцияланған ұйымдастырылған іс-шаралар тізбесіне сәйкес келеді. Барлық жас топтары бойынша түсіндірме жазбамен бірге жүреді (ерте жастағы топ, Кіші, Орта, аға топтар және мектепалды даярлық тобы). Оқу жұмыс жоспары бөбекжайдың мазмұнын, құрылымын, орыс және мемлекеттік тілде оқытатын топтардағы балалардың жас кезеңдері мен қызмет түрлері бойынша ең жоғары оқу жүктемесін белгілейді.

- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына және білім беру бағдарламаларына (вариативті,жеке, бейімделген, қосымша) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру.

«Шаңырақ» бөбекжай-бақшасы»  МКҚК тәрбие-білім беру процесі мыналарға сәйкес жүзеге асырылады:

- өтпелі тақырыптар негізінде перспективалық жоспарға;

- циклограмма;

- тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингілеу (бастапқы, аралық, қорытынды).

Перспективалық жоспар бір жылға, оқу жылы басталғанға дейін, тәрбиешілермен және басқа да педагогтармен (қазақ тілі мен орыс тілі оқытушысы, музыка жетекшісі, дене шынықтыру нұсқаушысы) ұйымдастырылған іс-шаралар бойынша жасалды, бөбекжайдың педагогикалық кеңесінде қаралады және бекітіледі.

Перспективалық жоспарда үлгілік оқу бағдарламасында көзделген әрбір ұйымдастырылған қызметтің бір айға арналған міндеттері айқындалады. Циклограмманың ұйымдастырылған қызметі бөлімінде мектепке дейінгі ұйымның кестесіне сәйкес өткізілетін дене шынықтыру, Қазақ тілі, грамота және музыка негіздері бойынша ұйымдастырылған іс-шаралар жазылған. Басқа ұйымдастырылған іс-шаралар күндізгі режимге сәйкес балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлері арқылы жазылады және жүзеге асырылады.

Циклограмма әр апта сайын жасалады, ол балаларды қабылдаудан, балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін өткізуден, серуендеуден, күндізгі ұйқыдан және балалардың үйге кетуінен бастап барлық режимдік сәттердің орындалуын қамтамасыз етеді. Циклограмманың құрылымы күн тәртібіне сәйкес құрылған. Тәрбиешілердің циклограммалары талаптарға сәйкес келеді:

 - в балаларымен қызмет түрлері в ұйымдасқан қызметінің міндеттеріне сәйкес келеді

Аптаның әр күніне арналған перспективалық жоспар;

- бағдарламалық материалды бөлу кезінде жүйелілік пен жүйелілік принципі сақталады;

- балаларды тәрбиелеу мен оқытудың инновациялық технологиялары, әдістері мен тәсілдері қолданылады;

- педагогтер әрбір балалар іс-әрекетін ұйымдастыру үшін жайлы, қолжетімді, көпфункционалды пәндік дамыту ортасын (топтық бөлме орталықтарға бөлінген) құру бойынша жұмыс жасауда.

        Мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің тиімділігі туралы, сондай-ақ баланың даму динамикасы туралы ақпарат алу үшін «Шаңырақ» бөбекжайы» МКҚК – да үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру бойынша мониторинг жүргізіледі (бастапқы – қыркүйекте, аралық - Қаңтарда және қорытынды-Мамырда). Мониторингтің мақсаты: - баланың жетістіктерін қадағалау; - балаларды тәрбиелеу мен дамытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету; - түзету іс-шараларын жедел жоспарлау негізінде білім беру процесін жетілдіру; - баланың үлгілік бағдарламаның мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау.

Нәтижелер "бақылау парағында"толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде топтағы әрбір балаға баланың жеке даму картасы толтырылады. Мониторинг нәтижелері бойынша I, II даму деңгейіндегі балалармен қосымша жеке жұмыс жүргізіледі. Баланы дамытудың жеке картасында «түзету іс-шаралары» бөлімінде балалармен жұмыс істейтін педагогтер мен мамандар мониторинг деректерінің қорытындысы бойынша баланы одан әрі дамыту жөніндегі іс-шараларды толтырады. Педагогикалық диагностиканы тәрбиеші басқа педагогикалық қызметкерлермен тығыз ынтымақтастықта жүзеге асырады.

«Шаңырақ»  бөбекжай-бақшасы»  МКҚК қызметінің мақсаты:

әр баланың мүдделерін, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде әлеуетін және толыққанды дамуын ашу.

Жылдық міндеттер. 1.Мектепке дейінгі ұйым педагогының ойын құзыреттілігін дамыту

2. Жоба әдісі мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық педагогикалық технология ретінде

3. Мектеп жасына дейінгі балалардың жеке қабілеттерін ескере отырып, олардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған денсаулық сақтау ортасын жетілдіру

Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне критерийлер:

- тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптардың сәйкестігі және сақталуы.

Оқу сабақтарының кестесі педагог қызметкерлердің оқу жоспарлары мен бағдарламаларын уақтылы және сапалы орындауы байланысты мектепке дейінгі мекеменің оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруды жоспарлаудың ажырамас бөлігі болып табылады.  Оқу сабақтарының кестесі теориялық және практикалық сабақтарды, сондай-ақ бақылау іс-шараларын (тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингтеу) өткізу реттілігін айқындау бөлігінде тәрбиеленушілердің оқу материалдарын қабылдауы мен кейіннен игеруінің педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыруды реттейтін негізгі жоспарлау құжаттарының бірі болып табылады. Сабақ кестесі басқарудың шешуші құралдарының бірі болып табылады оқу орындарында оқу процесін сапалы ұйымдастырудың тиімділігін қамтамасыз етеді

  • Балабақшадағы білім беру қызметін жоспарлау кезінде келесі принциптер сақталады:
  • оқу жүктемесі сақталады (ұйымдастырылған қызметтің саны мен ұзақтығы үлгілік оқу жоспарларына сәйкес жүргізіледі);
  •  білім беру процесі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді (айтарлықтай ақыл-ой жүктемелерін қажет ететін ұйымдастырылған іс-шаралар аптаның ортасында белсенді қозғалыс белсенділігімен ұйымдастырылған іс-әрекеттерді кезектестіру жоспарланған);
  •  режимдік процестерді жүргізу кезінде санитарлық-гигиеналық, дидактикалық талаптар ескеріледі;
  •  бұл климаттық ерекшеліктерді ескереді (серуендеу, қатайту және сауықтыру шаралары, ертеңгіліктер және т. б.);
  •  балалардың жеке ерекшеліктері ескеріледі;
  •  педагогтар ұйымдасқан іс-әрекетте және балалар іс-әрекетінің басқа түрлерінде тәрбиелік, оқыту және дамыту міндеттерін жүзеге асырады және өзара байланыстырады;
  •  тәрбиешілер балаларды эмоционалды жеңілдету бойынша іс-шаралар өткізеді (психогимнастика, релаксация, ертегі терапиясы, музыка және т. б.);

 барлық мұғалімдер ұйымдасқан іс-әрекеттің интеграцияланған формаларын жоспарлау кезінде өзара әрекеттеседі .

Ұйымдасқан қызметті бөлу СанПиН талабына сәйкес әзірленген. Ол мұғалімге оқу жылы ішінде балалармен жұмысты ұйымдастыруға көмектеседі. Апталық жүктеме шекті рұқсат етілген нормадан аспайды және мемлекеттік жалпыға міндетті стандартпен айқындалады

Бағаланатын кезеңде әзірленген және бекітілген оқу жұмыс жоспарлары және ұйымдастырылған қызмет.

жұмыс оқу жоспарлары

https://cloud.mail.ru/public/jNMH/BitbE2wLi

Күн режимі

https://cloud.mail.ru/public/GGjb/MtEg3WYy1

Балабақшаның жылдық Жоспары

https://cloud.mail.ru/public/KXX8/XefbRybnP

Педагог-психологтың жылдық Жоспары https://cloud.mail.ru/public/GAgR/dDBXEHTvq

 

Бағаланатын кезеңде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған әзірленген және бекітілген Жеке оқу жоспарлары (бар болса).

Жоқ

Бағаланатын кезеңде әзірленген және бекітілген Білім беру бағдарламалары (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша).

Бағаланатын кезең үшін ұйымдастырылған қызметтің перспективалық жоспары.

Мектепалды топ

https://cloud.mail.ru/public/Nvnt/b9ckWvT86 ересек топ

https://cloud.mail.ru/public/hRSo/H2AorJRBY

 Орта топ https://cloud.mail.ru/public/8vH9/LJLFTF5Rb Тәрбие мен оқытудың Қазақ тілі бар кіші топ

https://cloud.mail.ru/public/F25f/vHRcKjTmt Кіші топ https://cloud.mail.ru/public/FtyN/hStWvoLXj Ерте жастағы топ

https://cloud.mail.ru/public/Wfib/M2G169rXw

Бағаланатын кезеңдегі оқу процесінің циклограммасы.

Ерте жастағы топ https://cloud.mail.ru/public/HLn4/SdMXbmNyW

Кіші топ  https://cloud.mail.ru/public/s8vM/Ybn3AqZse

Орта топ https://cloud.mail.ru/public/gMbi/66t6TjLbV

Тәрбие мен оқытудың Қазақ тілі бар кіші топ

https://cloud.mail.ru/public/ce9y/K4swBLpus

ересек топ https://cloud.mail.ru/public/StNj/4BfX5Nd5o

Мектепалды топ

https://cloud.mail.ru/public/humc/wqezw9YCY

Музыка жетекшісінің циклограммасы https://cloud.mail.ru/public/WpKp/DMydGB3S6

Қазақ тілі бойынша перспективалық жоспарhttps://cloud.mail.ru/public/Xc3f/dZeDkHVt8

5

Оқу-материалдық активтер

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

- мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын сақтау

Ғимарат туралы мәліметтер (ғимарат түрі, салынған жылы, жобалық қуаты, ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізу қажеттілігі және т. б.)

Ғимарат екі қабатты, типтік; 17.02.1988 жылы пайдалануға берілді, жобалық қуаты 140, 2023 жылы күрделі жөндеу жүргізілді (шатыр, жылыту, терезелерді ауыстыру, қасбет)

Медициналық кабинеттің лицензиясы №0000702 28.12.2010 ж.

Жабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер-бөбекжай барлық қажетті жиһаздармен қамтамасыз етілген

Жабдықтармен және жиһазбен қамтамасыз ету туралы мәліметтер.

Әдістемелік ұсынымдарға 4-қосымшаға сәйкес басшының қолымен және мөрімен расталған кесте қоса беріледі.

сілтеме https://cloud.mail.ru/public/jzTV/J7c2GyVQU

 

 

Білім беру ұйымы бекіткен және білім беруді басқару органы келіскен бухгалтерлік есептілік деректерінен негізгі құралдардың тізбесі түгендеу тізімдемесі)

 сілтеме https://cloud.mail.ru/public/HZFH/kqpuEB15A

 

 

 

 

 

 

 

 

Медициналық кабинеттің лицензиясы https://cloud.mail.ru/public/bcSV/Tc842rYEW

6

Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры

Оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер-2023-2024 оқу жылында әдістемелік кешендер сатып алынбаған, әдістемелік әдебиеттер педагогтар есебінен сатып алынады.

Әдістемелік ұсынымдарға 5-қосымшаға сәйкес оқу-әдістемелік кешендердің болуы туралы мәліметтер

сілтеме https://cloud.mail.ru/public/RSKV/birQoknBJ

7

Оқушылардың білімін бағалау

Тәрбие мен оқыту нәтижелеріне бағдарланған мазмұнға критерийлер:

Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелерінің болуы;

- тәрбиеленушілердің даму мониторингі нәтижелерін бастапқы талдау:

Барлығы 24 бала

Жоғары деңгей-5 бала (19 %),

Орташа деңгей - 11 бала (44 %), төмен деңгей - 8 бала (37 %);

 

- тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингтеу нәтижелерін қорытынды талдау

Барлығы балалар-22,

Жоғары деңгей - 15 бала (88 %),

Орташа деңгей - 2 бала (12 %), төмен деңгей - 0 бала (0 %);

 үлгілік оқу бағдарламасына қосымшаға сәйкес балалардың жасын ескере отырып.

Бағаланатын кезеңде баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту нәтижелері.

Бағаланатын кезеңдегі тәрбиеленушілердің даму мониторингінің нәтижелері.

Бағаланатын кезеңдегі

балалардың жасын ескере отырып, тәрбиеленушілердің жетістіктерін мониторингтеу нәтижелері

(бастапқы)https://cloud.mail.ru/public/ZTjb/u5CweCRm7

 (қорытынды) https://cloud.mail.ru/public/v7FJ/rUSHD5Qb3

Бағаланатын кезеңдегі баланың жеке даму карталары.

сілтеме https://cloud.mail.ru/public/Hahn/XxPv5mvWa

 

8

Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасы және т б.

Ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау бойынша білім беру процесіне қатысушылардың сауалнамасының нәтижелерін талдау.

Сауалнамаға 18 педагог қатысты – 100%

Сұрақтарға жауап берілді:

«толық келісемін» - 14 %

«келісемін» - 76 %

 «келіспеймін» - 0%

«толығымен келіспеймін» - 0 %

Оң жауаптар – 100%, теріс жауаптар – 0 %

14 «шағымдар жоқ» деп жауап берді

2 – «жұмыста табыс және өркендеу тіледікә

2-әдістемелік әдебиеттерді қаражат есебінен жаңарту

Жалпы, мұғалімдердің сауалнамасы бойынша келесі қорытындылар жасауға болады:

Сауалнама нәтижелері жекелеген мұғалімдердің жалпы жұмыс жағдайларына қанағаттанбайтындығын көрсетеді: жұмыс жағдайлары жеткіліксіз, оқу-материалдық база әлсіз.

Сауалнамаға 22 оқушының ата - анасы қатысты- 100%

Сұрақтарға жауап берілді:

«толық келісемін» - 39 %

«келісемін» - 50 %

«келіспеймін» - 11 %

«толығымен келіспеймін» - 0 %

Оң жауаптар – 89 %, теріс жауаптар – 11 %

12 жауап берді-пікірлер жоқ

21 - бәрі жақсы

Жалпы, ата-аналардың сауалнамасы бойынша келесі қорытындылар жасауға болады:

Сауалнама нәтижелері ата-аналардың балаларын дамыту мәселелеріндегі құзыреттілігін көрсетеді. Ата-аналардың балабақша ұсынатын білім беру қызметтеріне қанағаттану нәтижелерін оң деп санаған жөн. Сауалнама негізінде мектепке дейінгі білім беру қызметін көрсету бойынша мектепке дейінгі мекеменің қызметін қанағаттанарлық деп санауға болады.

Білім беру процесіне қатысушылардың сауалнама нәтижелерінің жинағы

 

сілтеме https://cloud.mail.ru/public/8iYU/NVDwygnPv

 

9

Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары

  1. 4.Біліктілігін арттыру үшін жаңа форматта аттестаттаудан өткен мұғалімдер аз.
  2. Курстық дайындықты қажет ететін мұғалімдер бар.
  3. Ауданда және тиісінше облыста БПҰ ны қорытындылаған педагогтар жоқ

10

Қорытындылар мен ұсыныстар

  1. Педагогтерді кәсіби конкурстарға және тәрбиеленушілердің республикалық және облыстық олимпиадалар мен турнирлерге қатысуына тарту.
  2. Аттестаттау іс - шаралары, мастер-класстар, коучингтер өткізу, облыстық және аудандық семинарларға қатысу, кәсіби конкурстарға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу, ЖК және ӨК курстарынан өту арқылы жаңа форматтағы санаттары бар педагогтардың санын көбейту.
  3. Педагогтерге әртүрлі деңгейдегі кәсіби шеберлік конкурстарына қатысуға жәрдемдесу. Эссе жазу, қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау, ҰБТ өту бойынша консультациялар, семинар-тренингтер өткізу.
  4. БПҰ жалпылауға педагогтарды тарту
  5. Ескертулерді жою жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

 

Қосымша 1

бағалау критерийлеріне

 білім беру ұйымдарының

Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметін бағалауға арналған критерийлер https://cloud.mail.ru/public/b2eY/TL6wQVjSX
Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі жанындағы Державинск қаласының «Шаңырақ» бөбекжайы»  мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

№ п/п

Бағалау критерийлері

Есептегіштер

Ұпайлар

1

Тиісті бейін бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білімі бар педагогтердің үлесі немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат

100 %

5

2

Біліктілік санатының деңгейін кемінде бес жылда бір рет көтерген/растаған педагогтердің үлесі (оның ішінде үш жылда кемінде бір рет басшылар)

100 %

5

3

Кемінде үш жылда бір рет педагогтердің (оның ішінде басшылардың, басшының орынбасарларының) біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтердің үлесі

100 %

5

4

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы № 70 бұйрығына сәйкес білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен жарақтандырылуы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13272 болып тіркелген)

95-99 %

4

5

 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26513 болып тіркелген)сәйкес ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлар жасау

95 - 99 %

4

6

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығына сәйкес мектепке дейінгі ұйымдар үшін оқу-әдістемелік кешендермен қамтамасыз ету (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20708 болып тіркелген)

менее 80 %

2

7

Жас топтарының толымдылығының сәйкестігі (топтар бөлінісінде)

95 - 99 %

4

8

Ата-аналардың сауалнамасының нәтижелерін талдау

респонденттердің 80% - дан 100% - ға дейін тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған

5

9

Педагогтердің сауалнама нәтижелерін талдау

респонденттердің 80% - дан 100% - ға дейін сапалы оқыту мен тәрбиелеу үшін жағдай жасау деңгейіне қанағаттанған

5

 

Барлығы

87%

39

     

 

«Шаңырақ» бөбекжай-бақшасы» МКҚК меңгерушісі»_________________Кумарова С. С.                                    

                                                                                                             (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

 

Жаңартылған күні: 01.08.2024 11:49
Құрылған күні: 01.08.2024 12:53

Текст