"Ақмола облысы білім басқармасынының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының "Шаңырық" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Шаңырақ" города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АНАЛИЗ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ГККП дс «Шанырак» За 2016-2017 учебный год

08.09.2017

Балабақша туралы деректер

МДҰ туралы ақпарат

«Шаңырақ» МКҚК  балабақшасы 1987 жылы

ашылды.

Балабақшаның жобалық қуаты 140 орынды құрайды.

Балабақша Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі мақұлдаған

«Балбөбек», «Алғашқы қадам», «Зерек бала» мемлекеттік бағдарламасы бойынша

жұмыс істейді.

Оқу үрдісі орыс және қазақ тілдерінде жүргізіледі.

Балабақшада 6 топ бар, оның ішінде:

·       

Мектепке

дейінгі балалар тобы – 24 бала

·       

Аға

топ – 23 бала

·       

Орта

топ – 26 бала

·       

Мемлекеттік

тілді оқыту және тәрбиелеу бойынша орта топ – 22 бала

·       

2

кіші топ – 25 бала

·       

1

кіші топ – 25 бала

Сабаққа қатысу үлгерімі жыл бойына 90%-ды құрайды

Топтағы балалар саны: 146 бала

Ата-аналар мен балабақшаның әкімшілігі арасында келісім жасалды.

Орналасқан жері: Захаров көшесі, 83.

Тел: 9-19-53.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагог кадрлар

туралы мәлімет

Командаға сарапшы мұғалім Алтын Рахимжановна Жантлеева жетекшілік етеді.

Білімі жоғары.

Оқу-тәрбиесіне әдіскер Э.И.Дмитриева жетекшілік етеді. Кеңселік жұмыс қатаң

бағаланады.

Қызметкерлер штаттық кадрлармен қамтамасыз етілген және олардың

біліктілігін арттыру бойынша жұмыстар жүргізілуде.

Жұмыс орындарына сәйкес ДСО-дағы

мұғалімдердің кәсіби деңгейінкөтеру жүйесі:

                   Оқу

үрдісінің кадрлық құрамының сипаттамасы

 (барлығы 16

мұғалім)

Білім деңгейі

Жоғары

 

Аяқталмаған жоғары

Орта арнайы

Орта

 

ч.

%

ч.

%

ч.

%

ч.

%

13

81,2

-

 

3

18,7

-

 

 

 

 

Еңбек өтілі

2жылға дейін

2-5 жыл

6-10 жыл

11-20 жыл

20 жылдан астам

ч.

%

ч.

%

ч.

%

ч.

%

ч.

%

1

6,2

2

12,5

1

6,2

5

31,2

7

43,7

 

Біліктілік санаттары

Жоғары біліктілік санаты

 І -дәрежелі біліктілік санаты

ІІ- дәрежелі біліктілік санаты

Санатсыз

ч.

%

ч.

%

ч.

%

ч.

%

-

 

11

68,7

3

18,7

2

12,5

 

Мұғалімдер сертификатталды

Педагогтың

Толық аты-жөні

қызметі

Туылған күні

білімі

Жал-

пы тәжі-

рибесі

Ұйымдағы педагогтың еңбек өтілі

Нақты біліктілік санаты

Курсты өткен жылдың сертификат нөмірі және тақырыбы

Жетістіктері

 

1.

Дмитриева Эльвира Ивановна

әдіскер

21.07.1967 ж.

жоғары

30

30

Жоғары санатты

2016 ж. 16-27

мамыр – 72 сағат «Мектепалды ұйымның сапалы білім негізінде оқу процесінің

сапасын кешенді бағалау»

Жарқайың ауданы

әкімінің 2011 жылғы «Білім бөлімі» ММ Жарқайың ауданы  - 2012ж.,2013ж.,2015ж., - 1 орын «Үздік

әдіскер - 2015» «Облыстық – 2015 » мақтау қағазы

2.

Споденец Ольга Петровна

Музыкалық жетекші

    

24.04.1960

Орта білім

36

30

Жоғары санатты

26.02

2015ж

Әлеуметтік

дағдыларды дамыту және музыкамен баланың коммуникативті қабілетін арттыру,

саналы қозғалыстар мен балалар-ересек қауымдастықтары

2012ж.2013ж.

ҚРБілім беру ісінің  үздігі, ОБЛУО –

2012, 2013, 2016 жылы «Төрлет, Наурыз!» Республикалық қашықтық конкурсчында І

дәрежелі диплом, 2015 ж. «Жұлдыз» ҮЕҰ – ҚР Е. Дмитриенко

3.

Жакенова

Нурикамал

Шертаевна

Тәрбиеші

01.11. 1964 ж

 

Жоғары

34

31

Жоғары санатты

2015 ж. 1-6

маусым «Жаңартылған бағдарламаларды жүзеге асыру кезінде мектепке дейінгі

баларды оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері»

«Білім бөлімі»ММ

Жарқайың ауданының – 2012 ж, 2013 ж.

 

 

Аудандық

және облыстық іс-шараларға қатысу

(семинарлар,

конференциялар, жарияланымдар)

Іс-шаралар

уақыты

Ескерту

1.

Көкшетаудағы облыстық 

тамыз педагогикалық конференциясына қатысу

Тамыз 2016

Үздік

баяндамаға мақтау қағазы

2.

«Жалпы білім беретін мектепке дейінгі білім берудегі

инклюзивті білім беру»

Қазан 2017

АББ-нің мақтау

қағазы

3.

«Үздік педагог – 2016» байқауына қатысу

     Сәуір 2017

Қатысу

туралы сертификат

4.

Қар қалашығын  салу бойынша облыстық конкурсқа қатысу

 

Қараша 2016

Алғыс хат

5.

Жоғары кәсіби шеберлігі мен Қазақстан Республикасының игілігі мен ерекше еңбегі үшін «Білім саласындағы үздік» халықаралық энциклопедиясының мүшесі

 

Қаңтар  2017

 Диплом

Меңгеруші

А.Р.Жантлееваның медалі

6.

«Инфоурок» порталындағы тестілеуге қатысу

Қаңтар  2017

 М.А. Рыбакованың

сертификаты

       О.Н.

Гайдукова

 Г.К. Ахметова

7.

«Лайтбук»

сайтындағы «Солнечный свет» халықаралық шығармашылық конкурсқа қатысу

 Қаңтар 2017

1-орындағы

диплом М.А. Рыбакова

8.

Республикалық

«Ғылым – теңіз, білім – қайық» фестиваліне балалардың қатысуы.  OQU-ZAMAN.KZ

Ақпан 2017

Сертификат

М. Щевелева

В.Камышанский

И.Осербай

Я.Овчаренко

С.Мосечук

9.

Балалардың

қатысуы

Республикалық

әскери-патриоттық «Қазақстан патриоты» журналының ұлттық өнерді жаңғытуға

бағытталғын «Ұлт өнері – ұпаққа мұра!» атты республикалық қолөнер байқауына

шәкірттерін қатыстырып, белсенділік танытқаны үшін

Февраль 2017

БАС ЖҮЛДЕ

А.Абсалиева

I ОРЫН Швабауэр А

III ОРЫН Белич Н.

Тәрбиеші М.А.Рыбакова

 

10.

«Ұстаздың сыйы» халықаралық білім беру сайтының қашықтағы жобасына қатысу

 

Наурыз  2017

 Алтын сертификат  М.А.Рыбакова

О.Н.Гайдукова

11.


Бүкілресейлік «Талант»

блиц-олимпиадасына қатысу «Біз білетін Қазақстан»

 Наурыз

1-орындағы

диплом О.Н.Гайдукова

12.


Қатысушыларды «Мұғалімдер тәжірибесімен бөлісу» жобасына дайындау үшін

 

Наурыз   2017

Э.И.Дмитриеваға

алғыс хат

13.

Көркемөнерпаздар қойылымдарының аудандық шолуы

 

Наурыз  2017

Лауреаттың

мақтау қағазы

14.

Наурыз

мейрамына арналған киіз үйді безендіру

Наурыз 2017

Аудандық

әкімнің мақтау қағазы

15.

Қалалық сенбіліктерге қатысу

 

Сәуір  2017

 

16.

Жергілікті емес ұлттың балалары үшін шығармашылық байқауға қатысу

 

Сәуір 2017

1-орындағы

мақтау қағазы С.Мосейчук

3-орындағы

мақтау қағазы

В.Лактионов

17.

«Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру мекемесін іске асыру құралы ретінде мектепке дейінгі баланы дамытуға белсенді түрде әрекет жасау» республикалық қашықтық конкурсына қатысу

 

Сәуір  2017

 Г.К.Ахметованың сертификаты

18.

«Әнші, биші

балапан» облыстық конкурсы

Сәуір  2017

1-орындағы

мақтау қағазы

19.

1- мамырға дейін ұлттық тағамдар көрмесіне қатысу

 

Мамыр 2017

Белсенді

қатысқаны үшін

20.

Көкшетау қаласының білім берудегі VII халықаралық педагогикалық инновациялар жәрмеңкесіне қатысу

 

Мамыр  2017

Сертификаттар,

мактау қағаздары

М.А.

Рыбакова Н.А.Каштеляк

21.

Республикалық

әскери-патриоттық «Қазақстан патриоты» журналының ұлттық өнерді жаңғытуға

бағытталғын «Ұлт өнері – ұпаққа мұра!» атты республикалық қолөнер байқауына

шәкірттерін қатыстырып, белсенділік танытқаны үшін

Мамыр  2017

Г.К.

Ахметованың дипломы

22.


«1 маусым - Балаларды қорғау күні» облыстық мерекесін тойлауға қатысу

 

Маусым 2017

Мақтау

қағаздары

Жарияланымдар

1.

Мектепке

дейінгі мекеме сайтындағы «Целинное знамя», «Акмолинская правда» жарияланымы

1 жыл ішінде

3-басылымыЭ.И.Дмитриева

2.

«Конспектека» порталында авторлық материалды жариялау

 

 

Д.Р.Оспанованың куәлігі

3.

«Дар

учителя»  сайтындағы жарияланым

1 жыл ішінде

Свидетельство

М.А.Рыбакова

О.Н.Гайдукова

Э.И.Дмитриева

4.

«Дар

учителя»  сайтындағы жарияланым

«Жаз -

көңілдіуақыт» фоторепортажы

«Мектепке дейінгі балаларды дамытудағы ойын рөлі» брошюрасы


Дәстүрлі емес суреттерге

арналған сабақ. «Қысқы

үлгілер»

Наурыз

О.Н.Гайдукова

5.

«Инфоурок»

сайтындағы жарияланымдар

1 жыл ішінде

М.А.Рыбакованың

куәлігімен

6.

Білім берудің республикалық интернет-ресурсының жинағында жарияланымдар

www.orleu.kz

Қаңтар  2017

М.А.Рыбакованың

сертификаты

7.

«Солнечный

свет» халықаралық білім беру порталына белсенді қатысу

Наурыз  2017

 Алғыс хат

Рыбакова

М.А.

8.

ҚР «Так-то

ЕНТ» сайтындағы жарияланым

«В гости к

Лесовичку» сабағы

Сәуір 

О.Н.Гайдукованың

куәлігі

9.

Оқытушылардың веб-сайтында жарияланған «Пигги банк сабақтары» - «Денсаулық еліне саяхат» валеологиясы бойынша сабақ

 

Қаңтар 

О.Н.Гайдукованың

куәлігі


Педагогикалық тәжірибені тарату

Жұмыс тәжірибесі

Кім боп орналасты

Қайда ұсынылды

Қайда пайдаланылды

«Балалық шақ – ғажайып жер»

мектебіне дайындық тобында ІІМ-ні балаларымен түзету және дамыту жұмыстары

педагог-психолог Жусупбекова Ш.В.

Мектепке дейінгі мекемедегі

оқытушыларға арналған «жалпы дамуы жағдайында инклюзивті білім беру»

тақырыбындағы аудандық семинар

Ауданның педагогтарымен

Ересек топтағы көру қабілеті бұзылған балалармен дене

шынықтыру және денсаулық сақтау жұмыстары

Тәрбиеші

 Каштеляк Н.А.

Мектепке дейінгі мекемедегі оқытушыларға арналған «жалпы дамуы жағдайында

инклюзивті білім беру» тақырыбындағы аудандық семинар

Ауданның педагогтарымен

Презентация «Лэпбуков»

Меңгеруші Дмитриева

Э.И.

Мектепке дейінгі мекемедегі оқытушыларға арналған «жалпы дамуы жағдайында

инклюзивті білім беру» тақырыбындағы аудандық семинар

Ауданның педагогтарымен

 

2016-2017

жж. 3 нұсқаушы сертификатталған (жоғары санатты тағайындау)

            2 мұғалім кәсіби дайындық жоспарына сәйкес жүйеде 72 сағат көлемінде дайындық курсынан өтті. Мектепке дейінгі мекемедегі әрбір мұғалімнің өздерінің кәсіби қабілеттерін өзін-өзі жүзеге асыру жағдайында қалыптасады, ұжымның мүшелері сапалы жұмысқа деген жоғары ынталандырумен ерекшеленеді. Педагогикалық дағдыларды жетілдірудің негізгі бағыты - әдістемелік көмек. Мектепке дейінгі мекемедегі барлық мұғалімдер кәсіби дағдыларын жетілдірудің әртүрлі формалары арқылы өтті.
Педагог кадрлардың біліктілігін арттырудың қазіргі жүйесі балалармен оқу процесінің сапасына оң әсер етеді. Жаңа вариационды бағдарламаларды іске асыруға, олардың жұмыс тәжірибесін қорытуға, авторлық бағдарламаларды, технологияларды және техниканы дамытуға мүмкіндік береді. Жас мамандармен жұмыс жүргізілуде, жыл бойы жұмыс жоспары әзірленуде, ол табысты жүзеге асырылуда. Барлық тәжірибелі мұғалімдерді тарту, тәлімгерпен бекітілген.Балабақшадағы мұғалімдердің тәжірибесі балабақшаға оң нәтиже беріп, балалардың тәрбиелік үрдісінде, сондай-ақ аудандық мұғалімдердің жұмысында табысты қолданылады.   2016-2017 оқу жылына арналған «Шаңырақ» балабақшасының жыл сайынғы міндеттері 2016-2017 оқу жылындағы мектепке дейінгі мекеме қызметінің мақсаты: Мектепке дейінгі білім беруді жүйелі жаңартып отыру жағдайында жаңа мемлекеттік стандартты білім беру жүйесін енгізуді психологиялық, педагогикалық және әдістемелік қамтамасыз ету. Тапсырмалар: 1.     Мектеп жасына дейінгі балаларды гендерлік әлеуметтендіру мәселелерін шешуде мұғалімдердің кәсіби деңгейін арттыру. 2.    
ӘҚБ бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттыру. 3.     GOSO DO-ды сәтті жүзеге асырудың бір түрі ретінде балалармен белсенділік және тәрбие жұмысын қамтамасыз ету. 1-тапсырма. Мектеп жасына дейінгі балаларды гендерлік әлеуметтендіру мәселелерін шешуде мұғалімдердің кәсіби деңгейін арттыру. Мақсаттар мен қол жеткізілген нәтижелер 1.     Рөлдік ойындар арқылы жыныстық (физикалық, мінез-құлық және моральдық жағынан құнды) айырмашылықтар туралы балаларды ұсынуды белсендіріңіз. 2.     Балаларды отбасылық тәрбиедегі дәстүрлермен таныстыру арқылы ерлер мен әйелдердің мінез-құлық түрлеріне тән өзара әрекеттесу жолдарын дамыту. 3.     Ойын-сауық және шығармашылық өнімділік арқылы ұлдар мен қыздардың тәндік қасиеттерін көтермелеу. 4.     Балаларды гендерлiк тәрбиелеу жөнiндегi бiрлескен қызметте ата-аналардың қызметiн арттыру 5.     Гендерлік білім бойынша психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді оқып үйрену. 6.     Гендерлiк бiлiм берудiң жұмыс жағдайын талдау: әдiстемелiк қолдау, ата-аналармен жұмыс iстеу, құзыреттiлiк деңгейiн зерделеу. 7.     Мұғалімдер мен ата-аналардың педагогикалық дағдыларын және гендерлік компетенцияларын әр түрлі жұмыс түрлерімен жетілдіру. 8.     Әр түрлі іс-шаралар арқылы балалардың көзқарасын кеңейтіңіз. 9.     Мұғалімдердің үштігіне + балалар + ата-аналармен серіктестікті дамыту.                                                             

Жас ерекшелігіне

байланысты топ

бастапқы

аралық

қорытынды

Даярлық топ

82,7

92

100

Ересек топ

81,2

91

96,6

Орта топ

95

99,7

100

Орта қазақ тобы

43

67,7

84,8

2 кіші топ

28,3

50,5

84

1 кіші топ

47,7

63,7

82,5

Барлығы

60

77,4

95,1

Б    бастапқы

       Уақытша

       барлығы

 

 

 

 

 

 

         


Жүргізілген мониторинг гендерлік сәйкестік туралы балаларды ұсынудағы оң өзгерістерді анықтады. Бұл мәселені шешу үшін келесі іс-шаралар өткізілді: 1.     №3 ақпан педагогикалық кеңесі Тақырыбы: «Мектепке дейінгі жастағы балаларды гендерлік әлеуметтендіру мәселелері бойынша мұғалімдердің кәсіби деңгейін арттыру».  Мақсаты: мектепке дейінгі жастағы балаларды гендерлік оқыту мәселелері бойынша мектепке дейінгі мекеме оқытушыларының кәсіби құзіреттілігін арттыру. 2.           «Көркем әдебиет – мектепке дейінгі жастағы балаларды гендерлік оқыту құралы ретінде» түсіндірілетін оқытушыларға арналған семинар. Мақсаты: мектепке дейінгі жастағы балаларды гендерлік оқыту мәселелері бойынша мектепке дейінгі мекеме оқытушыларының біліктілігін арттыру. 3.              «Әлеумет» барлық жас топтарында ашық сабақтар - «Мен әлемдегі адамдармын» мектепке дейінгі жастағы балаларды түсіну. 4.         «Балалардың гендерлік тәрбиедегі сюжетті рөлдік ойын рөлі» тақырыптық бақылауы.  Мақсаты: мектепке дейінгі жастағы балалармен әңгіме-роль ойынын ұйымдастыру бойынша мектепке дейінгі мекемеде білім беру және тәрбие жұмысының тиімділігін анықтау. 5.           Өз жас топтары үшін гендерлік білім беру жобасын әзірлеу. Мақсаты: мектепке дейінгі балалардың «Мен» бейнесі туралы гендерлік сәйкестілікке сәйкес қалыптастыру, олардың арасында жыныстық-рольдік мінез-құлықты қалыптастыру. 6.           «Адам әлеміндемін» (ата-аналардың қатысуымен) көрмені (суреттер, қолөнер) ұйымдастыру. 7.         Мұғалімдерге арналған кеңес Мектепке дейінгі баланың жынысын қалыптастыру процесінде мұғалімнің жұмысын ұйымдастыру. 8.                   «Кішкентай ханзадалар және кішкентай ханшайымдар» тақырыбындағы даярлық топқа арналған суреттер көрмесі. 9.     Гендерлiк бiлiм беру туралы ата-аналарға арналған папка жасау. 10.      «Мектепке дейінгі жастағы балаларды гендерлік оқыту» мастер-класы.   Мақсаты: интерактивті технологияны көрсету.   Нәтижелері: ·        Топтағы даму ортасын құру, олардың жынысын ескере отырып, ұлдар мен қыздардың ойыншықтары және ойындары үшін әр түрлі кеңістіктерді құру; ·        Белгілі бір жыныстың өкілі ретінде өзіне деген көзқарасын ескере отырып, идеяларды, дағдыларды, дағдыларды жинақтау; ·        Инновациялық жобаны іске асыру барысында балалар: ü Бір-біріне ізгі ниет; ü Ұқыпты болуға, шашына, киіміне және т.б. сыртқы келбетінің кемшіліктерін көру және алдын алуға қабілетті болу; ü Бірге ойнауға және бірге жұмыс істеуге көмектесу дағдылары; ü Жақсы іс-әрекеттер мен оң қасиеттерді көре білу және бағалай білу; ü Қарсы жыныстағы серіктестердің пікірін түсіну және құрметтеу; ü Қоғамда қабылданған адамгершілік қасиеттер; ü коммуникативтік және сөйлеу дағдылары; ü Ойлау, еске алу қиял; ü Қарсы жыныстағы серіктестердің пікірлерін түсіну және құрметтеу.   №2 тапсырма. АИТ-нің балаларына психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттыру. Мақсаттар мен қол жеткізілген нәтижелер: 1.     Балалардың жан-жақты дамуын, олардың әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз ету; 2.     Вариациялық бағдарламаларды іске асыруға кешенді көзқарас негізінде психикалық денсаулықты және жеке қасиеттерді сақтау және нығайту; 3.     Оқу орындарында ары қарай білім алу үшін арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін теңдей бастау мүмкіндігін қамтамасыз ету; 4.     Психологиялық қарым-қатынас арқылы ата-аналардың құзыреттілігін және отбасының білім беру қабілетін дамыту.
Бұл мәселені шешу үшін келесі іс-шаралар өткізілді: 1.     Педагогикалық кеңес № 4. Сәуір Тақырып: АИТ-нің балаларымен психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттыру. Мақсаты: Мемлекеттік білім беру мекемесін жүзеге асыру шеңберінде ересектер мен балаларды біріктіруді ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін анықтау. 2.     «Педагогикалық идеялар аукционы» іскерлік ойын: барлық жас топтарында қазіргі заманғы білім беру технологиялары бойынша жұмыс тәжірибесін көрсету. 3.     «Мектепке дайындық тобының балаларына дайындық тобының балаларымен тәрбиелік және тәрбие жұмысын ұйымдастыру» тақырыбындағы бақылау нәтижелері бойынша әдіскер баяндамасы. 4.     ІӘБ-мен (сабақтар, ойындар, мерекелер, ойын-сауық және т.б.) балалармен жұмыс істеу шеңберінде ашық іс-шаралар. 5.     ӘҚБ бар балалар үшін кедергісіз ортаны құрайтын әмбебап топта құру. 6.     Мұғалімдерге арналған кеңестер. «Инклюзивті ортадағы білім беру ортасы», «Инклюзивті білім берудегі мұғалім функциялары», «IRA балаларының отбасыларымен өзара іс-қимыл», «Дарынды және дарынды балалардың жеке дамуы». 7.     «Мектепке дейінгі мекеменің дамуы жағдайында инклюзивті білім беру» атты аудандық семинар. Нәтижелері: 1.     Балалар қызығушылығын арттырады, эмоционалды шиеленісті төмендетеді, мінез-құлқының бұзылу түрлеріне (агрессиялық, диссидент, алаңдаушылық), психологиялық жайлылық пен оң сезімге ие болады. 2.     Мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіру, балалардың шығармашылық және жеке әлеуетін дамыту, олардың сезімін сөзбе-сөз айту және жүзеге асыру, балалардағы психикалық процестерді дамыту мүмкіндігі артты. 3.     Дамушы орталардың қолжетімділігін қамтамасыз ету, балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, өздерін және айналасындағы әлемді білу. 3-тапсырма. GOSO DO-ды сәтті жүзеге асырудың бір түрі ретінде балалармен белсенділік және тәрбие жұмысын қамтамасыз ету.
Бұл мәселені шешу үшін келесі іс-шаралар өткізілді: 1.     № 2 педагогикалық кеңесі Тақырыбы: «Мемлекеттік білім беру мекемесінің табысты іске асырылуының бірі ретінде балалармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру және оларға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету». 2.     Оқытушыларға арналған консультациялар: «Мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес балалармен жұмыс жасауды жоспарлау», «Музыкалық сабақтардағы сау технологиялар», «Жыл ішінде мобильді ойындар мен ойын жаттығуларын ұйымдастыру және тарату», «Балабақшадағы театрлық іс-шаралар», «Балалардағы жол-көлік жарақаттарының алдын алу деңгейін жоғарылату», «Біріккен ұйымдасқан іс-шаралар», «Балалармен жұмыс істеуде дәстүрлі емес көрнекі әрекеттер әдістерін қолдану», «Тәуелсіз шығармашылық және танымдық белсенділік», «Денсаулықты оқыту технологиялары», «Балалармен жазғы-сауықтыру жұмысын ұйымдастыру». 3.     Семинарлар, мастер-кластар - «Мектепке дейінгі балаларға арналған лэптопа» мастер-класы. Мақсаты: Лапбук жасаудың техникалық тәсілдері мен тәсілдерін үйрету. 4.     «Диагностика жүргізуді үйрену» Мақсаты: мұғалімдерге мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін дамыту көрсеткіштері мен индикаторлармен жұмыс істеуді үйрету; Мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін бағалау жүйесін зерделеу. 5.     Педагогикалық шеберліктің апталығы: «Жол қозғалысы апталығы», «Денсаулық аптасы», «Психологиялық апталығы», «Таңғажайыптар арасында» (Үйірме жұмысы), «Санта-Клаус семинары», «Экологияның өрт қауіпсіздігі апталығы», «Қысқы ойындар мен ойын-сауық апталығы». 6.     Конкурстар, жобалар, мастер-кластар, акциялар: «Оқу жылына топтық дайындық», «Топтағы үздік даму жағдайлары бойынша конкурс», «SDA топтары бойынша жобалар», «Қазақстан Республикасының 25-ші Тәуелсіздігіне арналған көрменің үздік дизайны бойынша байқау», «Лепбука мастер класс», «Денсаулық апталығы» мини-жобасы, «Жаңа жыл» мастер-класы, «Құстарды тамақтандыру!» Акциясы,
Ата-аналардың фотосурет сайысы «Менің отбасымның портреті», Ата-аналардың суретке түсіру байқауы «Менің отбасымның портреті», Қар құрылыстары конкурсы, қысқы учаскелерді рәсімдеу, «Біз спортты жақсы көреміз», «Таза су» акциясы, «Ағаш шыршасы», «Жеңіс күні».   Нәтижелері: 1.     Мемлекеттік басқару оқытушыларының мемлекеттік қызмет көрсетуі. 2.     Мектепке дейінгі балаларды толыққанды дамытудың бір түрі ретінде психологиялық жағымды дамушы және сөйлеу ортасы құрылды. 3.     Жаңартылған ГОСО жағдайында жұмыс сапасын жақсарту мақсатында мұғалімдер мен ата-аналардың жаңа технологияларды қолдану бойынша жұмысы күшейтілді.
Ата-аналармен өзара әрекеттестікті талдау Біздің педагогикалық ұжымымыз ата-аналармен жұмыс істеудің әр түрлі мазмұны мен формаларын орындайды. Топтық кездесулер, дөңгелек үстелдер, лекциялар, әңгімелер, сауалнама, кеңес беру, бірлескен мерекелер мен бос уақыт өткізу. Әкімшілікпен тығыз байланыста жұмыс істейтін ата-аналар комитеті құрылды. Ата-аналар комитетінің жұмыс жоспары бар, кездесуде әртүрлі мәселелер көтерілді. Сенбіліктер қазан-сәуір айларында өтеді. Оқу жылында ата-аналар ашық сабақтарға, демалысқа, мерекелерге барады. Ата-аналар комитеті «Ашық есік күндерін» өткізуге белсене қатысады. Әр топта ата-аналар комитеті және ата-аналар балалардың өміріне қатысады. Балабақша қаланың ата-аналары арасында беделге ие. Бұл аналармен расталады, балабақша жұмысы туралы ата-аналардың пікірлері. Ата-аналар жиналысы өткізілді - балалармен жұмыс істеген мамандар сөйледі. Сеанстарда белгілі жаттығуларды орындаудың мақсаты түсіндірілді. Мектепке баратындар үшін жаңадан келген ата-аналар жиналысы. Балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша психологтың ата-аналарының жеке кеңес беруі жүргізілді.     Мектепке талдау жасау Біз А.Үкібаев және Н.Крупская мектебі мен жақсы байланыста істейміз. Келісім жасалды, жұмыс жоспары бар. Біз тығыз байланыста бастауыш сынып мұғалімдерімен жұмыс істейміз. Сіздерді дөңгелек үстелге шақырамыз. Біздің дайындық топтарымыздың балалары мектепке барады. Осы оқу жылындағы міндеттердің бірі «Балалар бақшасының, мектеп пен отбасының бірлескен іс-қимылын ұйымдастырудың маңызды жолы ретінде» міндеті болды. Мұғалімдермен бірге мектептерде педагогикалық кеңес өткізілді, ата-аналар мен мұғалімдерге арналған консультациялар, ата-аналармен кездесті, онда ата-аналар мектепке және оқытуға қойылатын талаптар мен талаптарға қатысты. Мектеп оқушылары бірінші сыныпта оқушыларды қабылдап, балаларға кеңестер мен тілектерін білдірді. Балалардың денсаулық жағдайын талдау. ДСҚ-да медициналық көмек нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде: «Санитарлық-эпидемиологиялық ережелер мен нормативтер»  «Әдістемелік ұсыныстар», «Балабақшадағы балалардың тамақтануы».  Балабақшадағы жалпы санитарлық-гигиеналық жағдай талаптарға жауап береді: ауыз, жеңіл және су режимдері сақталады. Медбике балаларды жетілдірудің әртүрлі формалары мен әдістерін пайдаланады: жаттығу, қатайту, салауатты өмір салтын насихаттау. Балабақшада балалардың физикалық дамуы бақыланады, жаттығу кітаптары қолданылады. Әр апта сайын балаларға педикулез, тері аурулары, жыл сайын интробиазиоз үшін зерттеледі.
Балабақшада, денсаулық күндерінде, спорттық мерекелер өткізіледі, жазғы маусымда температура жүргізіледі, желдету режимі, температура режимі байқалады. 
Балабақша мемлекеттік тәртіпке сәйкес режимде жұмыс істейді. Кесте бекітілді және SANPIN-ге сәйкес келеді.Азық-түліктің витаминизациясын «С» үнемі жүргізеді. Жыл сайын калория үшін күнделікті рацион таңдалады. SES-мен келісілген перспективалық 10 күндік мәзір пайдаланылады.  Балабақшадағы дене шынықтыру сабақтарында тиісті жабдықтар бар. Мүмкіндігінше жетіспейтін жабдық сатып алынады, қажет болған жағдайда бүлінген (шарлар, шоқтар және т.б.) алмастырады, дәстүрлі емес жабдықтарды педагогтердің қолдары (пигменттер, сақиналар және т.б.) жасайды. Балабақша балалардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі қозғалтқыштар үшін жағдайлар жасайды. Олардың тәрбиешілері балалардың қозғалыс белсенділігін ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын пайдаланады: күнделікті таңертеңгі жаттығулар, балаларға арналған дене тәрбиесі сабақтары, дене тәрбиесі, ашық ойындар, бос уақыт, ойын-сауық. Жоғарыда аталған барлық іс-шаралардың өткізілуіне қарамастан, аурудың деңгейі бірдей деңгейде қалып отыр. Объективті және субъективті себептер бар. Объективті: -         күзгі, көктемгі кезеңде балабақшадағы температура режимінің тұрақсыздығы; -         қолайсыз эпидемиялық жағдай (тұмау, суық тию) Субъективті: -         Денсаулықты әлсіретіп, АФА-ға балаларды қабылдау -         Әлсіз балалармен жұмыс істеудің тиісті жүйесі болмауы -         Ата-аналармен балаларды мектепке дейінгі дайындыққа дайындау үшін жеткіліксіз жұмыс -         Балалар көбінесе DOW-ға аурулардың алғашқы белгілерімен келеді -         Ата-аналар тарапынан жеткіліксіз көңіл бөлу (емдеу ұзақтығын қысқарту) Балабақшадағы балалар арасында сырқаттанушылықты төмендету үшін дене шынықтыру, денсаулық сақтау және профилактикалық емдеу жоспары әзірленді. Балалар Орталық аудандық аурухананың дәрігерлері жыл сайын тексереді. Сараптаманың барлық нәтижелері мен ұсыныстары ата-аналарға хабарланады.     Балалардың денсаулық жиілігін салыстырмалы талдау.

Оқу жылы

Сырқаттанбаған

балалар


Ауруы салдарынан жіберілген күндер

1

баланың ауруға байланысты жіберген күндері

Балалардың

қатысуы

2014-2015

50

2547

17

25431/19589

2015-2016

53

2685

18

25385/20202

2016- 2017

51

2791

19

25443/21080

  Сандар барлық балалар мүлдем сау емес, әр баланың физикалық аурулары бар екенін көрсетеді.
Барлық көтерілудің түсінікті себептеріне қарамастан Балаларға (экология, тамақтану, өмір сүру деңгейін төмендету, иммунитет және т.б.) объективті сипатқа ие: Біздің оқушыларымыздың денсаулығын қалпына келтірудің кешенді құралдарымен нығайту; Балалар денсаулығының деңгейін көтеру; Мүгедектігі бар балалардың психофизикалық даму және соматикалық аурулар санын азайту. ҚОРЫТЫНДЫ: Балалар саны мен орташа сабаққа қатысты көрсеткіштер тұрақты болып қалады. Балабақшадағы балалардың саны нормадан жоғары, себебі DOW сұранысқа ие; Балалардың балабақшаға келу пайызы жоғары деңгейге сәйкес келеді. ҚОРЫТЫНДЫЛАР: Жылдың соңына дейін талдау жасалды, мұғалімдердің кәсіби потенциалы, ұжымдық мақсаттарды қою арқылы қол жеткізілген балалар бағдарламасының материалын дамытудың жеткілікті нәтижесі бар. Іс-шаралар талдауының жалпы қорытындысы Биылғы жылы 2016-2017 жж. «Шаңырақ» ТБК-ның негізгі қызметі проблемаларды шешуге бағытталған: Тапсырмалар: 1.     Мектепке дейінгі жастағы балаларды гендерлік әлеуметтендіру мәселесін шешудегі мұғалімдердің кәсіби деңгейін арттыру. 2.     АИТ-нің балаларына психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыруда мұғалімдердің кәсіби қабілетін арттыру. 3.     GOSO DO-ды сәтті жүзеге асырудың бір түрі ретінде балалармен әрекеттесу тәсілін және тәрбие жұмысын қамтамасыз ету.
Бірінші тапсырма толығымен аяқталды, гендерлік білім берудегі педагогикалық диагностиканың талдауы балалардың жыныстар арасындағы айырмашылықтар туралы идеясы бар екенін көрсетті; Балаларды отбасылық тәрбиедегі дәстүрлермен таныстыру арқылы ерлер мен әйелдердің мінез-құлқына тән өзара әрекеттесу жолдары дамиды. Көңілді және шығармашылық өнімділікпен ұлдар мен қыздарға тән моральдық қасиеттер салынады. Балалардың гендерлік тәрбиесі бойынша бірлескен іс-шараларда ата-аналардың белсенділігі артты. Педагогтар гендерлік білім беру бойынша психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді зерттеді.   Екінші тапсырма толығымен орындалды. Жұмыста балабақшаның педагогикалық факультеті оқушыларды жан-жақты дамытуды, олардың әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз етті; Вариационды бағдарламаларды іске асыруға кешенді көзқарас негізінде психикалық денсаулықты және жеке қасиеттерді сақтау және нығайту; Оқу орындарында ары қарай білім алу үшін арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; Психологиялық қарым-қатынас арқылы ата-ана құзыреті мен отбасының білім беру әлеуетін дамыту.   Үшінші тапсырма толығымен орындалды. Педагогикалық диагностика нәтижелері бойынша балалардың дамуының оң динамикасы байқалады. Балалардың дамуының диагностикасы (жалпы алғанда) балалар дамуының оң өзгерістерін анықтады.
Балалар бақшасының оқу үрдісіне білім беру орындарын біріктіру бойынша мұғалімдердің білімін талдау, GOSO DO-ны енгізу мәселесінде мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру.Оқу орындарын Қазақстан Республикасының Мемлекеттік білім беру мекемесінің заманауи талаптарымен интеграциялау туралы мұғалімдердің білімі жан-жақты кеңейді. Нысандардағы тиімді сабақтарды іздеу, инновациялық тәсілдерді және жаңа технологияларды ұйымдастыру. Мұғалімдердің шығармашылық әлеуеті артты.           2016-2017 оқу жылына арналған қысқаша диагностикалық кестесі «Шаңырақ» балабақшасы

                                             

Тобы

Білім беру

салалары                         

1 кіші тобы,

балалар саны - 25

Жартыжылдық

Оқу жылының басы

ОРтасы

Оқу жылының аяғы

 «Денсаулық» білім беру саласы

94,8 %

100 %

100 %

Дене шынықтыру

94,8

100

100

 «КОММУНИКАЦИЯ» 

білім беру саласы

75,3 %

88,9 %

95 %

Сөйлеуді дамыту

63,1

88,9

95

Көркем әдебиет

87,5

88,8

95

Мемлекеттік тіл

 

 

 

Драма

 

 

 

«Таным» білім беру саласы

73,7 %

88,9 %

96,7 %

Қарапайым математикалық

ұғымдарды қалыптастыру

78,9

88,9

95

Құрастыру

78,9

88,9

100

Жаратылыстану

63,2

88,9

95

«Шығармашылық» білім беру саласы

63,3 %

91,8 %

97,5 %

Музыка

69,6

100

100

Сурет

73,7

88,8

95

Мүсіндеу

65,4

88,9

100

Аппликация

42,1

89,3

95

         «Әлеумет» білім беру саласы

 

 

 

Экология негіздері

 

 

 

Қоршаған ортамен танысу

 

 

 

Жалпы %

76,8 %

92,3 %

97,3 %

 

Тәрбиешілер: Жакупова Г.Ш.,

Кайруллина Ж.Х.

 

 

2016-2017 оқу жылына арналған қысқаша диагностикалық кестесі «Шаңырақ» балабақшасы

                                              Тобы

Білім беру

саласы                         

2 кіші топ, балалар саны-

26

Жартыжылдық

Оқу жылының басы

Ортасы

Оқу жылының аяғы

 «Денсаулық » білім беру саласы

83 %

88,8 %

99,2 %

Денешынықтыру

94,2

100

100

 «КОММУНИКАЦИЯ» білім беру саласы

63,3 %

73,2 %

93 %

Сөйлеуді дамыту

75

72

89

Көркем әдебиет

69,4

82,9

91,3

Мемлекеттік

тіл

 

 

 

Драма

 

 

 

«Таным» білім саласы

49,6%

60 %

94,5 %

Жаратылыстану

52

60

96,6

Қарапайым математикалық

ұғымдарды қалыптастыру

55

73

85

Құрастыру

62

70

90

«Шығармашылық» білім беру саласы

56,7 %

67,5 %

94,9 %

Музыка

58

70

100

Сурет салу

79,2

82,5

86,9

Мүсіндеу

40

50

92

Аппликация

56

60

91

         «Әлеумет» білім беру саласы

53 %

61,8 %

80,4 %

Қоршаған ортамен танысу

50

60

85,3

Экология

негіздері

55

61,8

86

Өзін-өзі тану

 

 

 

Жалпы %

61,5 %

75,2 %

92 %

 

Тәрбиешілер: Жакенова Н.Ш.,

Михеева Н.В.

 

 

2016-2017 оқу жылына арналған қысқаша диагностикалық кестесі «Шаңырақ» балабақшасы

                                              Тобы

Білім беру

салалары                         

Орта топ, балалар саны

- 26

Жартыжылдық

Оқу жылының басы

Ортасы

Оқу жылыының аяғы

 «Денсаулық» білім беру саласы

100%

100%

100%

Дене шынықтыру

100

100

100

 «КОММУНИКАЦИЯ» 

білім беру саласы

92,1 %

97 %

98 %

Сөйлеуді дамыту

92

96

96

Көркем әдебиет

84,4

100

100

Мемлекеттік тіл

96

96

100

Драма

96

96

96

«Таным» білім беру саласы

96 %

98,6%

100

Қарапайым математикалық

ұғымдарды қалыптастыру

96

96

100

Құрастыру

100

100

100

Жаратылыстану

92

100

100

«Шығармашылық» білім беру саласы

82,5 %

97,5 %

100

Музыка

86

94

100

Сурет

92

100

100

Мүсіндеу

84

96

100

Аппликация

68

100

100

         «Әлеумет» білім беру саласы

80 %

96 %

100 %

Экология негіздері

72

96

100

Қоршаған ортамен танысу

88

96

100

Жалпы %

90,1 %

97,8 %

99,6 %

 

Тәрбиешілер: Маканова К.С.,

Гайдукова О.Н.

 

2016-2017 оқу жылына арналған қысқаша диагностикалық кестесі «Шаңырақ» балабақшасы

                                             

Тобы

Білім беру

салалары                         

Орта қазақ

тобы , балалар саны - 26

Жартыжылдық

Оқу жылының басы

Ортасы

Оқу жылының аяғы

 «Денсаулық» білім беру саласы

81,2%

91%

96,6%

Дене шынықтыру

88,4

98,1

100

 «КОММУНИКАЦИЯ» 

білім беру саласы

70,6%

92,1%

96%

Сөйлеуді дамыту

69

94,7

98,3

Көркем әдебиет

84

99,2

98,1

Мемлекеттік тіл

58,1

100

100

Драма

37,5

65,1 

69,3

«Таным» білім беру саласы

83,5%

96%

100%

Қарапайым математикалық

ұғымдарды қалыптастыру

92,9

100

100

Құрастыру

82,2

100

100

Жаратылыстану

80

90,7

100

«Шығармашылық» білім беру саласы

76,5%

97,1%

100%

Музыка

100

100

100

Сурет

82,2

91,4

100

Мүсіндеу

47,4

100

100

Аппликация

82,2

91,4

100

         «Әлеумет» білім беру саласы

85,9%

95%

98%

Экология негіздері

70

85

95

Қоршаған ортамен танысу

91

100

100

Жартыжылдық

 

 

 

Итого %

79,5%

94,2%

98,1%

 

Тәрбиешілер:Серкебаева З.А.,

Ахметова Г.К.

2016-2017 оқу жылына арналған қысқаша диагностикалық кестесі «Шаңырақ» балабақшасы

 

                                             

Тобы

Білім беру

салалары                         

Ересектер  тобы,

балалар саны - 23

Жартыжылдық

Оқу жылының басы

Ортасы

Оқу жылының аяғы

 «Денсаулық» білім беру саласы

57,9 %

71,7 %

92,2 %

Дене шынықтыру

68,4

78,3

89,8

 «КОММУНИКАЦИЯ» 

білім беру саласы

47,4

65,2

94,7

Сөйлеуді дамыту

75,1 %

85,8 %

91,9 %

Көркем әдебиет

57,9

78,3

89,8

Мемлекеттік тіл

70

100

100

Драма

57,9

73,9

80

«Таным» білім беру саласы

100

86,9

100

Қарапайым математикалық

ұғымдарды қалыптастыру

89,5

90

89,9

Құрастыру

100 %

88,4 %

100 %

Жаратылыстану

100

86,9

100

«Шығармашылық» білім беру саласы

100

91,3

100

Музыка

100

86,9

100

Сурет

97,8 %

88 %

100 %

Мүсіндеу

91,3

100

100

Аппликация

100

82,6

100

         «Әлеумет» білім беру саласы

100

82,6

100

Экология негіздері

100

86,9

100

Қоршаған ортамен танысу

100 %

91,2%

100 %

Жартыжылдық

100

86,9

100

 «Денсаулық» білім беру саласы

100

86,9

100

Дене шынықтыру

100

100

100

Итого %

86,1 %

69,0 %

100 %

 

Тәрбиешілер:Кумарова С.С., Каштеляк

Н.А.

 

2016-2017 оқу жылына арналған қысқаша диагностикалық кестесі «Шаңырақ» балабақшасы

 

                           

                  Тобы

Білім беру

салалары                         

Мектеп алды

даярлық тобы , балалар саны - 26

Жартыжылдық

Оқу жылының басы

Ортасы

Оқу жылының аяғы

 «Денсаулық» білім беру саласы

51,8 %

71,3 %

99,2%

Дене шынықтыру

38,3

65,3

100

 «КОММУНИКАЦИЯ» 

білім беру саласы

62

75

98

Сөйлеуді дамыту

44,9 %

53,1 %

93,7%

Көркем әдебиет

56

57,6

95,8

Мемлекеттік тіл

42

50

95,8

Драма

42,2

46,1

79,6

«Таным» білім беру саласы

42,2

53,8

91,6

Қарапайым математикалық

ұғымдарды қалыптастыру

30

47

90

Құрастыру

35,7 %

50,1 %

95 %

Жаратылыстану

30

50

94

«Шығармашылық» білім беру саласы

42,2

57,6

91,6

Музыка

34,2

57,6

95,8

Сурет

42,1 %

59 %

98,3%

Мүсіндеу

46

53,8

100

Аппликация

42,2

65,5

99

         «Әлеумет» білім беру саласы

38,3

57,6

96,1

Экология негіздері

45

65

95

Қоршаған ортамен танысу

43,1 %

49,7 %

93,5%

Жартыжылдық

49,9

70

95,8

 «Денсаулық» білім беру саласы

42

65,3

91,6

Дене шынықтыру

46

61,3

95,8

Итого %

43,5 %

57 %

95,9%

 

Тәрбиешілер: Рыбакова М.А.,

Жусупова Ш.А.

 

2016-2017 оқу жылына арналған қысқаша диагностикалық кестесі «Шаңырақ» балабақшасы

 

                                              Тобы

Білім беру

салалары                        

1 кіші топ

2 кіші топ

Орта топ

Орта қазақ тобы

Ересектер

тобы

Мектепалды

даярлық тобы

Жартыжылдық

Б

О

А

Б

О

А

Б

О

А

Б

О

А

Б

О

А

Б

О

А

 «Денсаулық» білім беру саласы

94,8

100

100

83

88,8

99,2

100

100

100

81,2

91

96,6

57,9

71,7

92,2

51,8

71,3

99,2

Дене шынықтыру

94,8

100

100

94,2

100

100

100

100

100

88,4

98,1

100

68,4

78,3

89,8

38,3

65,3

100

Қауіпсіз мінез-құлық   негіздері  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47,4

65,2

94,7

62

75

98

 «КОММУНИКАЦИЯ» білім беру саласы

75,3

88,9

95

63,3

73,2

93

92,1

97

98

70,6

92,1

96

75,1

85,8

91,9

44,9

53,1

93,7

Сөйлеуді дамыту

63,1

88,9

95

75

72

89

96

96

100

69

94,7

98,3

57,9

78,3

89,8

56

57,6

95,8

Көркем әдебиет

87,5

88,8

95

69,4

82,9

91,3

92

96

96

58,1

100

100

70

100

100

42

50

95,8

Мемлекеттік

тіл(орыс тілі)

 

 

 

 

 

 

84,4

100

100

37,5

65,1 

69,3

57,9

73,9

80

42,2

46,1

79,6

Сауат ашу негіздері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

86,9

100

42,2

53,8

91,6

Драма

 

 

 

 

 

 

96

96

96

84

99,2

98,1

89,5

90

89,9

30

47

90

«Таным» білім беру саласы

73,7

88,9

96,

49,6

60

94,5

96

98,6

100

83,5

96

100

100

88,4

100

35,7

50,1

95

Қарапайым математикалық

ұғымдарды қалыптастыру

78,9

88,9

95

55

73

85

96

96

100

82,2

100

100

100

86,9

100

30

50

94

Құрастыру

78,9

88,9

100

62

70

90

100

100

100

80

90,7

100

100

91,3

100

42,2

57,6

91,6

Жаратылыстану

63,2

88,9

95

52

60

96,6

92

100

100

92,9

100

100

100

86,9

100

34,2

57,6

95,8

«Шығармашылық» білім беру саласы

63,3

91,8

97,

56,7

67,5

94,9

82,5

97,5

100

76,5

97,1

100

97,8

88

100

42,1

59

98,3

Музыка

69,6

100

100

58

70

100

86

94

100

100

100

100

91,3

100

100

46

53,8

100

Мүсіндеу

73,7

88,8

95

79,2

82,5

86,9

92

100

100

47,4

100

100

100

82,6

100

42,2

65,5

99

Сурет салу

65,4

88,9

100

40

50

92

84

96

100

82,2

91,4

100

100

82,6

100

38,3

57,6

96,1

Аппликация

42,1

89,3

95

56

60

91

68

100

100

82,2

91,4

100

100

86,9

100

45

65

95

Содержание

образовательной области                 «Таным »білім беру саласы

 

 

 

53

61,8

80,4

80

96

100

85,9

95

98

100

91,2

100

43,1

49,7

93,5

Қоршаған ортамен танысу

 

 

 

50

60

85,3

88

96

100

91

100

100

100

86,9

100

49,9

70

95,8

 Экология негіздері

 

 

 

55

61,8

86

72

96

100

70

85

95

100

86,9

100

42

65,3

91,6

Өзін-өзі тану

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

46

61,3

95,8

Жалпы %

76,8

92,3

97,

61,5

75,2

92

90,1

97,8

99,6

79,5

94,2

98,1

86,1

69,0

100

43,5

57

95,9

 

Әдіскер _____________

Дмитриева Э

 
Просмотров: 515


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст