"Ақмола облысы білім басқармасынының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының "Шаңырық" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Шаңырақ" города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балабақшадағы балалар

18.09.2020

Балабақшадағы  балалар

 

 

1 қыркүйектен бастап біздің балабақша 1 жастан 3 жасқа дейінгі балаларды топтарға қабылдауды бастады. Бұл тәрбиешілер үшін де, балалар мен олардың ата-аналары үшін де өте маңызды және маңызды сәт. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіне түскен кезде барлық балалар бейімделу кезеңінен өтеді. Дененің әлеуметтік өмірдің жаңа жағдайларына, жаңа режимге бейімделуі ұйқының, тәбеттің бұзылуымен мінез-құлық реакцияларының өзгеруімен бірге жүреді. Дененің ең күрделі қайта құрылуы бейімделудің бастапқы кезеңінде орын алады, ол кешіктіріліп, баланың денсаулығына, мінез-құлқына, психикасына нұқсан келтіруі мүмкін.

 

Балабақшаның барлық ұжымы балаларды балабақшаға бейімдеу жұмысына қосылады.

 Бұл мәселені шешу, ең алдымен, балабақша тәрбиешілеріне жүктеледі. Олар баланың өмірін мектепке дейінгі мекемеде ұйымдастырады, сондықтан нәресте жаңа жағдайларға ауыртпалықсыз бейімделеді, сондықтан ол балабақшаға оң көзқарас пен қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, ең алдымен құрдастарымен.

Баланы балабақша жағдайларына бейімдеуде маңызды рөл ата-аналарға тиесілі. Біздің ғасырда ата-аналар балабақшалар туралы, олардағы балаларды ұстау шарттары туралы көп біледі. Бірақ, соған қарамастан, балабақша мұғалімдерінің көмегінсіз баланы балабақшаға бейімдеу процесі ауыр болады.

 

Осы мақсатта әдіскер тәрбиешілерге арналған материалдарды таңдайды: әдебиет, жадынамалар, семинарлар, балаларға бейімделу процесін жеңілдету бойынша кеңестер.

Балабақшаның Педагог-психологы баланы балабақшаға бейімдеу үшін ерте жастағы балалармен ойындар өткізеді.

 

Бейімделуде балабақшаның медбикесі де маңызды рөл атқарады.

Ол: санитарлық-эпидемияға қарсы режимнің сақталуын, балалар мектепке дейінгі мекемесінің үй-жайы мен учаскесінің санитарлық жағдайын бақылауды жүзеге асырады, балаларды медициналық тексеруге дайындайды және оған қатысады, антропометриялық өлшеулер жүргізеді .

Дәрігердің тағайындауы бойынша ол балалардың шынығуын және басқа да сауықтыру іс-шараларын (күн тәртібі, дене шынықтырумен айналысу, серуендеу) ұйымдастырады, жарақаттану мен уланудың алдын алуды жүзеге асырады. Медбике ауру бойынша жоқ балалардың есебін жүргізеді, ауырғандарды оқшаулайды. Медбикенің міндетіне таңертеңгі қабылдау, термометрия және аурудан кейін келген және жұқпалы науқастармен байланыста болған балаларға қатысты басқа да іс-шараларды жүргізу, ағымдағы дезинфекцияны ұйымдастыру, топ тәрбиешілері жүргізетін балаларды күнделікті қабылдауды бақылау кіреді. Сонымен қатар, ол өнімдердің сапасын, олардың дұрыс сақталуын және сату мерзімдерін сақтауды, тамақтануды ұйымдастыру мен пісіру сапасын үнемі қадағалап отырады, диетаның химиялық құрамы мен калориясын есептейді, мәзір-макет жасауға қатысады.

 

New Roman","serif"; color:black'>Педагог-психолог  детского сада  проводит с детьми раннего возраста игры для адаптации ребенка в детском саду.

 

 

Немаловажную роль в адаптации  играет и медицинская сестра детского сада.

Она детского сада осуществляет: контроль за соблюдением санитарно-противоэпидемического режима, санитарным состоянием помещения и участка детского дошкольного учреждения, готовит детей к врачебному осмотру и участвует в нем, проводит антропометрические измерения .

По назначению врача она организует закаливание детей и другие оздоровительные мероприятия (режим дня, занятия физкультурой, прогулки), осуществляет профилактику травматизма и отравлений. Медсестра ведет учет детей, отсутствующих по болезни, изолирует заболевших. В обязанности медсестры входят утренний прием, термометрия и проведение других мероприятий в отношении детей, пришедших после болезни и бывших в контакте с инфекционными больными, организация текущей дезинфекции, контроль за ежедневным приемом детей, проводимым воспитателями групп. Кроме того, она постоянно контролирует качество продуктов, правильность их хранения и соблюдение сроков реализации, организацию питания и качество приготовления пищи, рассчитывает химический состав и калорийность пищевого рациона, участвует в составлении меню-раскладки.

 

Просмотров: 219


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст