Өзін-өзі тәрбиелеудің жеке жоспарларын мұғалімдердің өздері жасайды. Біліктілікті арттырудың сапалы жеке жоспарын тез және дербес жазу үшін мұғалім өз проблемаларын, қалауларын, ерекшеліктері мен бейімділігін жақсы білуі керек. Жоспарды іске асыру-кәсіби шеберлікке ұмтылу.
Жоспар жазу-шығармашылық жұмыс. Бастамашылық пен шығармашылықты қолдау үшін жоспарды ресми түрде емес, шығармашылықпен әзірлеу қажет. Кәсіби дамуды жоспарлау біртіндеп жауапкершілікке емес, ішкі қажеттілікке айналуы керек және қол жеткізген жетістіктеріңізді тоқтатпай алға жылжуға көмектеседі.
Жоспарланған жұмысты іске асырудың нәтижелілігі қорытынды педагогикалық кеңесте тыңдалады.
Бір оқу жылына жоспар құрып, онда жоспарланған қызметті орындау мерзімдерін нақты көрсеткен жөн.
4. Балабақшаның әдістемелік жұмыс жүйесіне қатысу.
Педагог балабақшаның қандай әдістемелік іс-шараларына қатысатыны, осы іс-шарада қандай рөл атқаратыны (шығармашылық топ, әдістемелік бірлестік және т. б.) көрсетіледі.
5. Біліктілікті арттыру курстарында оқыту.
Мұғалім қандай курстарға барғысы келетінін көрсетуге болады. Мүмкін вебинарларға, виртуалды шеберлік сабақтарына және т. б. қатысуға болады.
6. Біліктілікті арттыруға басшылық жасау
Бұл бөлім мұғалімнің өз бетінше шеше алмайтын мәселелерін қамтиды: аға тәрбиеші, ұжым, мектепке дейінгі білім беру мекемесінің шығармашылық тобы мұғалімге қандай көмек көрсете алады.
Өзін-өзі тәрбиелеу жоспарын құру алгоритмі
Таңдалған тақырып негізінде мұғалім өз алдына қойылған мәселе бойынша жеке жұмыс жоспарын жасайды. Жоспарда:
* тақырып атауы
* мақсаттар
* тапсырмалар
* болжалды нәтиже
* жұмыс кезеңдері
* әр кезеңнің орындалу мерзімі
* тақырып бойынша жұмыс барысында жүргізілетін іс-шаралар мен іс-шаралар
* орындалған жұмыстың нәтижесін көрсету тәсілі
* атқарылған жұмыс бойынша есеп нысаны.