"Ақмола облысы білім басқармасынының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Державин қаласының "Шаңырық" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Шаңырақ" города Державинск при отделе образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Музыкалық нейро ойындар мен жаттығулар, мектеп жасына дейінгі балаларда мидың ритақты жұмысын дамыту құралы ретінде»

19.11.2024

Жарқайың ауданының «Жол картасын» іске асыру шеңберінде «барлығына қолжетімді сапалы білім беру» ұлттық баяндамасын іске асыру бойынша. «Шаңырақ» бөбекжайында «Балдырған» бөбекжай-бақшасы»  МКҚК музыкалық жетекшісі Г.Б. Искаковтың қатысуымен «Музыкалық нейро ойындар мен жаттығулар, мектеп жасына дейінгі балаларда мидың ритақты жұмысын дамыту құралы ретінде» тақырыбында шеберлік сабағы өтті. Бүгінгі таңда сөйлеу және психикалық дамуы тежелген, сөйлеу қабілеті бұзылған, гиперактивті және зейінсіз балалар көбейіп келеді. Мотор-ыңғайсыз балалар жиі кездеседі, олар бір қозғалыстан екіншісіне жақсы ауыспайды. Неліктен мұндай жағдай байқалады?

Көптеген себептер болуы мүмкін. Бұл біздің балаларымыздың жағдайы мен дамуына әсер ететін экологиялық, биологиялық, әлеуметтік факторлар. Бірақ тағы бір маңызды себеп, менің ойымша, бұл біздің балаларымыздың отырықшы өмір салты. Физикалық белсенділіктің жеткіліксіздігі мидың оттегімен нашар қамтамасыз етілуіне, қозғалыстардың қалыптаспаған үйлестірілуіне, кеңістікте дамымаған бағдарлануға ,маақ сезімінің дамымауына, сондай-ақ жарты шар аралық байланыстардың дисгармониялық дамуына әкеледі.

Мектепке дейінгі жастан бастап миды дамыту қажет, содан кейін мектепте және ересек өмірде бала компьютерде жұмыс істеуге, көлік жүргізуге, басқа да күрделі құрылғыларға байланысты көптеген проблемалардан аулақ бола алады; ол өзінің ішкі әлеуетін толық ашып, табысты бола алады.

Мұғалім өзі жасаған музыкалық нейро ойындарды айтып, көрсетті, ойынның құпиялары мен ережелерімен бөлісті. Мұғалімдер барлық ойындарды үлкен қызығушылықпен жоғалтты және олардың бәрі бірінші рет сәтті болмады. Тәрбиешілер балалармен жұмысында ойындарды қолдануға қызығушылық танытып, шешім қабылдады. Сонымен қатар, осы ойындардың көмегімен бірден бірнеше тапсырмалар шешіледі:

1.      Бала өз денесін сезінуді үйренеді.

2.      Қол-көз координациясы дамиды (көз-қол, қозғалысты дәл бағыттау қабілеті)

3.      Аяқ пен қолдың дұрыс өзара әрекеттесуі қалыптасады.

4.      Есту және көру зейіні дамиды.

5.      Бала әрекеттерді дәйекті түрде орындауды үйренеді.

 

   

Просмотров: 828

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст